söndagsnöje.!

Hej.!
Haft en sån fin helg, startade helgen med ett möte där jag fick beröm över mitt föräldraskap ifrån socialtjänsten, hur jag har vuxit upp och blivit mer förstående i barns känslor och behov, blir ni erbjuden att gå trygghets cirkeln, gå den.!! Åtta veckor och man ser föräldraskapet på ett annat sätt.! Den har förbättrat kommunikationen här hemma och minskat bråken.!
Så klart vart det fredagsstädning och sen efter en välförtjänt myskväll.!
På lördagen för vi runt i butiker och kikade på hockeysaker till M, han ska ju börja på hockey nu har han bestämt sig för, så då är det bara att fixa allt det innebär, men det är det värt.! Kommer bli tidiga lördagsmorgonar i rinken hädanefter, får se vad lillebror tycker om det ;)! Men har bästa vän med mig som hjälper mig med trollet!
På lördagskvällen tog vi fram lite lördagsgodis och pussel, så vi satt vid köksbordet, två vuxna och två barn o byggde pussel o hade det bra.!
Idag står röjning på schemat, imorgon kommer dom och river ur källaren..
Så möblerna i hallen och spegeln lär tas bort, så att det inte skadas när dom springer här.. Så imorgon börjar projekt hitta golv o möbler till källaren, då vattenskadan förstörde allt..
Ska klippa gräsmattan och göra höst ute på baksidan också, dax att plocka bort sommaren och göra allt lite mysigare.!
På kvällen blir det studier och umgås med vän.!
Perfekt helg.!!

Dax att starta nu, puss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0