Tjenis.!

Hej.!
Nu var det längesen jag skrev något här.. Det har liksom inte hunnits tid eller i mina tankar att uppdatera ngt.!
Men nu så.!

Efter ett år med kaos och drama, så har jag äntligen landat på fötterna igen.! Jag har raderat människor som tar min energi och bara vill ha kaos kaos och ännu mera kaos, jag har dragit mig ur en kaotisk kärlekshistoria som fortfarande får mig att le tills vad det egentligen var slår till igen. Kurserna i skolan går bättre än någonsin och jag kan fokusera 120% på barnen och skolan.

Året slutade i ja jag vet inte, men började så sjukt bra.!
Jag har liksom känt mig så glad i kroppen hela tiden och med tiden kan allt bara bli bättre.

Mina barn blir större och större, jag hinner inte med längre.! Orden formas och utvecklas, spring i benen och äventyrslusten får dom att utforska, nya saker händer varje dag och snart tar äldsta ett stort steg och börjar skolan, jaja ett år kvar, men det har vi redan börjat prata om.!
jag kan inte vara något annat än en stolt mamma till mina grabbar, och för varje dag så blir jag stoltare och stoltare.!

Jag fick känna något som värmde mig, det värmde mig när jag blundande för verkligheten. Jag vill känna det igen, men utan alla intriger, lögner och svek. Aldrig igen, ska jag blunda eller förneka för mig själv. Det enda som händer att man själv mår dåligt och att ta sig ur det kan vara svårt och jobbigt i vissa fall. Men nu, jag har insett att det är ingen idé att tänka på det förflutna och bara blicka framåt, jag kanske inte är redo än att känna det där, kanske inte redo om en vecka eller en månad, men jag vet att när jag är redo, så kommer jag känna det igen, och då ska det inte vara kaos, intriger, drama, lögner och svek. Nej, då ska det vara ärlighet, kärlek och värme.! Inte att man är med någon, och ändå känner man sig som världens ensammaste trots att personen ligger och håller om en, aldrig igen.!
När jag är redo, då kommer det bara bli bättre!

Nu ska jag hoppa in i duschen, och göra mig iordning inför en shoppingtur med barnen.!
Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0