När Kroppen sviker.

Hej.!
Äntligen är det helg för mig.!
Sista inlämningsuppgiften lämnades precis in och sista "provet" gjordes, nu kan jag njuta utav helgen utan att behöva tänka på skolan. Inga fler ärenden eller möten, inge mera måsten för denna vecka.! Nu kan jag fokusera på barnen, Underbart!

Att läsa distans, en kurs på fem veckor.. Var jag full när jag ansökte? Det är verkligen 100%fokus som gäller och här kan jag inte sitta på dagarna och göra annat, nejnej, kursen kräver plugg minst sex timmar per dag har jag märkt.. Bara att kämpa på, fyra veckor kvar, sen tar jag lov.

Jag och min mage är osams igen, vi bråkar som aldrig förr och den har fått för sig att gå ner till sitt sjukdomsskov.. Inte ok!
Jag har inte tid med en mage som strejkar, absolut inte. Jag vill vara frisk, inte ha ont och bara må bra, inte vara uppsvälld och ha bajsont. Inte tid alls för det faktiskt!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och invänta John blund, sägs att han har något magiskt han kastar över en så att man somnar. Tänkte testa det inatt, så kanske jag också får sova lite. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0