Första juni..

Hej.!
Man kan inte tro att det är första juni, när man kollar ut.. Det regnar, blåser, regnar, blåser. Vart tog solen och värmen vägen?

trots regn och blåst, startade jag dagen med en joggingtur och lite benstyrka efter. Lär kännas imorgon i kroppen.!
Efter dusch och frukost, blev det att sitta med skolböckerna igen och vandra bort till medicinens värld. Att plugga är nog bland det roligaste jag vet, finner en annan glädje i det nu än förut, jag skulle kunna studera resten utav livet tror jag, men det säger plånboken nej till..

Även varit på grabbarnas sommarfest idag på förskolan, dom var så duktiga! Äldsta stod kvar hela tiden och sjöng, medans yngsta sprang nästan direkt till mig. Men jag blev så stolt över båda två ändå! Efter blev det fika och bus hela vägen hem. Barnen beställde pannkakor m grädde o sylt, fixade det åt grabbarna, sen blev det bus och stoj resterande utav dagen tills det var dags för dusch och läggning.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite så att jag orkar upp imorgon.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0