sommaren 2015

Hej.!
Sommaren börjar närma sig sitt slut och jag startar skolan snart igen o grabbarna börjar på förskolan igen. Vincent kliver av sitt första sommarlov och Marvin kliver på sista året på förskolan..!!

Sommaren, trots det dåliga vädret och den lilla värmen vi har haft, så ska jag inte klaga.!
Har gjort så mycket med grabbarna, promenerat i Öregrund, varit i Furuvik, åkt på marknader, varit i Dalarna osv. Än är inte sommaren helt slut, och vi har stadsfesten kvar på schemat.!

Det har varit en underbar sommar, suttit ute på altan långt in på nätterna, umgåtts med fina vänner och bara njutit utav livet.!

Något som slog mig idag, skulle vara underbart att få vara barnledig en kväll denna sommar också, få återhämta krafterna och träffa folk utanför mitt hem.. Sist jag var barnledig var i maj och nu har barnen haft semester i fem veckor.Vi behöver en.paus ifrån varandra tror jag ;)!

Nej, nu ska jag ta tvätten och fixa lite i kalendern.
Ha det bäst finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0