när saker börjar lösa sig.!

Hej.!
Regnvädret gjorde så att vi stannade inne idag och halva dagen igår.. Vilket egentligen bara var bra.! Jag samlade energi ute i solen igår (tills regnet kom) för att sedan sätta igång i källaren.
Har målat, spikat upp lite saker på väggarna, Marvin velade ha en borg så då snickra jag ihop en.. Nu är grabbarnas lekrum klart och borgen ska bara målas, men det får göras imorgon. Fick även upp Marvins doppresenter (bättre sent än aldrig), inte alla men några ramar och ljuset, så satt och pyssla med fotona med ungarna, jätte mysigt var det.!
Vi avslutade kvällen med att slänga ihop en rödvinbärspaj med vaniljsås till kvällsfika. (ibland får man unna sig)
Nu sover grabbarna och jag återhämtar mig i ett varmt bad, underbart.!

Och jag är så glad för barnens skull, saker har äntligen börjat lösa sig, ett umgänge har satts igång och vi kan äntligen prata med varandra igen.!
Inte en dag för sent och barnen mår så mycket bättre utav att ha båda, med umgänge och utan bråk.
Vet inte alls hur jag ska beskriva min lycka, men om det gick hade jag gjort det.! Klart ett stort steg på vägen och mycket behöver arbetas med, men vi pratar och barnen har två föräldrar igen :D!!

Till något lite negativare, min mage har strejkat som aldrig förr nu på senaste.. Skoven brukar hålla i sig i några dagar, men nu har det varit i tre månader..
Vill kunna äta igen utan att svälla upp direkt, oavsett maträtt..
Nu väntar jag ivrigt på provsvaren från sista op, två veckor kvar sen får jag veta, oavsett svaren, ska jag få göra en ny gastro och sen en ny operation.. Kan man ta rekord på ingrepp i magen? Isf är jag nära rekordet nu!
Men jag ger mig inte, min mage får bråka hur mkt den än vill, jag krigar vidare mot den för att slutligen vinna!!

Nej, nu ska jag faktiskt kliva upp ur badet och lägga mig i sängen och läsa en bok.! (undra om det är åldern som spökar)

Godnatt finisar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0