tio dagar kvar.!

Hej.
Tänk att om tio dagar är det jul! Helt galet!!
Så idag blir det att shoppa lite julklappar, måste få så många som möjligt klar, vill inte shoppa i sista sekunden. Dagen före, vill jag bara mysa och fixa hemmet, familjen kommer hem hit. I år blir vi många, släkt från dalarna kommer hit i år och hela familjen blir samlad. Mysigt! Och jag har panik, har inte hittat en klänning att ha på mig till jul.. Måste hitta en ny!

Igår fick jag hem mitt stora hjärta som har haft det mysigt med sin farmor. Så det blev en massa mys. Hade köpt en massa lördagsmys, så tog vi täcket o la oss i soffan o bara kolla på film. Så kollade han på mig och sa, mamma jag älskar dig, du är så söt.
Det värmde i mitt hjärta, att en fyraåring kan vara så jäkla go som han är, är galet.! Han bryr sig verkligen om alla! Och tänker på alla,!

Jag är lyckligt lottad över att ha två underbara barn, två helt olika små killar har fångat mitt hjärta från första stunden, när jag såg strecken hade dom fångat mitt hjärta!
Jag skulle aldrig byta bort dom mot något i denna värld, dom är luften jag andas, blodet som pumpas runt i min kropp. Att få kliva upp varje morgon med dom, se deras leenden direkt och se hur ett städat hem förvandlas till en lekstuga på två sekunder, det gör min dag komplett!
Vid frukosten busar dom alltid och bara är helt underbart söta!
Men jag erkänner, det är skönt när dom sover, då får mitt huvud vila från alla miljoner frågor som ställs under dagen.
Jag älskar mina två troll, mer än allt på denna jord! Dom betyder mest för mig och ingen kommer någonsin kunna gå före det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0