Skolaskolaskola

Hej.
Idag var det en sån där dag man bara vela gå och lägga sig efter att ha lämnat ungarna på förskolan. Men nu sitter jag här i skolan och försöker plugga.. Hamnade på fb och instagram ist. Prov imorgon, men lär väl kunna betygsätta mig själv igen, med typ ett ö?

Gårdagens möte gick bra, så sjukt less på det där bara nu. Jag vill inge mer, men vad gör man inte för dom man älskar?
Allt för att mina barn ska må bra!

Så sjukligt nervös inför måndagens samtal med läkaren, fattar inte varför.? Jag borde ju vara van vid det här laget. Men på måndag kommer domen, ska jag genomgå olika operationer och ingrepp, eller slipper jag det? Fyfyfy!
jag vill absolut inte, fast ändå så vill jag mer än någonsin. Tänk att få vakna varje morgon utan att må illa, ha ont och en mage som bara känns som en stor sten. Eller att få somna utan smärtor, halsbränna, få ligga på mage igen!
Jävlamongomagejaghatardig!

jag vill hitta en ny jävla klänning som inte är så förbannat jäkla lång! Alltså, jag vill ha en lång klänning, men alla i butikerna är sjukt långa. Jag är ju typ världens längsta dvärg! Så alla klänningar lär jag sy upp, jag avskyr det. Jag vill inte göra det mer! Haha.
Inte lätt att vara kort, tur att jag är söt! Höhö.

Nej, ska väl försöka plugga lite nu, en vecka till, en jäkla vecka till pallar jag.! jag som i vanliga fall älskar skolan, har tappat motivationen helt.. Det suger! Bara lugnet kommer tillbaka, så kommer nog motivationen tillbaka också.!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0