mardröm!

Hej!
Hade världens mardröm inatt!
Drömde att jag var tillbaka på ruta ett med allt. Var jätte tjock, håret var kort, alla gamla kläder var tillbaka och jag åt chips.. Jag tycker inte ens om det längre! Vaknade i ren panik och hade ångest, tills jag märkte att det bara var en dröm..
Alltså, alla timmar på gymet, alla gånger jag hoppade över maten, mina garderober var fulla med konstiga kläder och allt jag har ändrat på var borta. Nu är jag hundra på att aldrig mer gå tillbaka till ruta ett oavsett vad!

Hade så sjukt svårt att somna igår, tankarna cirkulerade runt runt runt.
Jag hatar det här, jag hatar att jag inte kan sluta sakna dig, sluta tänka på dig eller att jag inte kan glömma dig..
Jag mådde så sjukt jävla bra när du var nära, jag somnade med ett leende, vakna med ett, jag log dygnet runt..
Det jag kände för dig, har jag inte känt tidigare, och det skrämmer mig. Det skrämde mig då, och gör det fortfarande. Det skrämde mig så mkt att jag medvetet skapade kaos, för att skjuta bort dig ifrån mig. Vilket jag idag ångrar som få!
När jag ser dig, på en bild eller ute, så gör det så sjukt ont i mig. Hela min värld stannar upp för en sekund och jag ser bara dig.
Jag fattar verkligen inte hur en person kan få en människa att må så bra som du fick mig att må, jag fattar verkligen inte det. Och iaf inte på den korta tiden vi sågs, knappt fem månader..
Jag hatar det här!
Varför kunde jag inte bara lägga alla jäkla kort rätt? Jävla blonda fan!
Jag saknar så att det gör ont.!

Nu ska jag ta fram boken och plugga lite, skönt med hemmastudier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0