julbak.

Hej.
Så galet slut i kroppen!
Fredagen tog vi lugnt, bara mös och mös, Vincent hade ramlat på dagis, och slagit i huvudet ganska rejält. Så var rädd att han hade dragit på sig en ny hjärnskakning eller i värsta fall fått tillbaka blödningen, men som tur var så var det inte så. Skönt!!
Han var som normal och mådde bra, så på lördagen åkte vi till madde. Hade tänkt åka hem på kvällen, men blev kvar. Vi hade plötsligt fem ungar. Så det blev full rulle!
På kvällen fick jag ett utav mina kända mongoryck, så fulade mig till max.. Madde grät så att hon skratta och jag kom på nya låttexter.. Hon filmade allt o la ut det på snap.. När jag sjunger, dansar runt granen osv.
Ja, man lär väl bjuda på sig själv ibland..
Kom hem vid tre idag, då fick ungarna göra klart sina julklappar, sen bakade vi pepparkakor, lussekatter och ännu mera knäck.. Mitt i allt hann jag städa och laga mat.
Så nu har jag städat lite mer och tvättat. Nu vill jag bara sova!

Imorgon blir det staden med syster, mysigt!! Var sjukt längesen vi gjorde något tillsammans, förutom att dricka kaffe och snacka skit .! Så ska verkligen bli trevligt!
På kvällen kommer madde och Texas hit, så ska vi ha en liten jul på tisdagen och mysa.
Sen blir det att ordna här hemma inför onsdag.
Bakningen är klar, så nu fattas bara dukning, städning, ta fram julklapparna och ta fram ungarnas julkläder.
Jag har fortfarande inte hittat min klänning.. Får väl köra på kavaj i år ist.!

Så glad över att ha barnen i jul, att få deras glädje och se dom öppna klapparna. Ha familjen samlad och bara ha det mysigt. Fy vad jag längtar!!

Nej nu blir det en snabb dusch och sen sova!
Godnatt finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0