hetare än lava!

Hej.
Den här veckan har inte varit rolig!
En massa plugg, magont, sjukhus, bott på toan..
Skolan är över nu iaf, galet skönt! Nu pluggas det på miroi ist. Behöver inte sitta en enda lektion i skolan, allt görs via Internet. Sjukt skönt!

Jag bokstavligen funderar på att byta ut min mage.. Medicinerna fungerar inte som dom ska.. Övre magmun glappar värre än någonsin och nedre vill inte sköta sitt jobb ordentligt..
Att behöva kräkas och få ännu ondare, är inte roligt. Att sömnen uteblir är inte alls roligt. Att springa på möten, när man har bott över toan hela natten, är för jävligt. Men allt för mina barn.

Jag kämpar mig igenom dagarna, och är med mina barn oavsett vad. Har jag ett möte, Ang barnen och allt kring barnen, så går jag på det, även om jag mår skit och har så ont att jag knappt kan gå, men jag tar mig dit, för att visa att jag verkligen bryr mig om dom och för att det är för deras bästa. Igår hade jag hög feber, kräkits hela natten och var så slut o trött att jag bara vela gråta, magen gjorde så jävla ont och efter mötet vart det akuten. Men jag tog mig till mötet, satt där, lyssnade och berätta vad jag vill. Okej, jag ska inte leka supermorsa, jag blev tio minuter sen. Men jag tog mig dit.!

Akuten igår, var snabba och väldigt bra. Nu när det står i min journal vad för problem jag har, går det snabbt och vad för behandling som ska sättas in. Byte på medicin och en ny blev det. Dom vela lägga in mig, men där sa jag stopp. Dom vela se om nya medicinen fungerade, men valde att ligga kvar i några timmar och sen åka hem, skulle jag få mer feber trots alvedon var det bara att åka in igen även om jag inte vela. Men medicinen fungerade så jag drog hem, och har haft feber, men inte lika hög utan mer förhöjd kroppstemp bara.
Medicinen är läskig, den bedövar matstrupe och magsäck samtidigt som den neutraliserar magsyran. Nej, det är inge morfinpreparat i den, då hade jag skippat den.!

Nej nu fick jag en lilleman i famnen, så nu ska vi mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0