helg.

Hej!
Äntligen helg, som jag har längtat! En vecka kvar utav skolan nu, sen tar vi lov! Fy vad skönt!
Gjorde ett prov idag i medicin, vet inte alls hur det gick. Fick total blackout när jag satt där, men svarade på alla frågor iaf. Så något betyg får jag iaf!

Det skedde igen, ännu en pappa från förskolan som velade ha en lekdejt, han tyckte att barnen kunde lära känna varandra lite, så att vi vuxna kunde göra detsamma. Andra fadern som säger så, vad säger man?
Jag smet ganska fort, fast än han såg riktigt brs ut. Men nej, jag vill inte träffa någon förskolan, eller en förälder därifrån.!

Fy, på onsdag fyller jag år. Jag vill inte bli äldre. Tjugotvå är en lagom ålder! Men man kan ju inte stoppa tiden..

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0