kärlek.!

Hej :)!
Nu sover barnen för fullt, och jag har precis städat hemmet.!
Måste städa varje dag, annars sover jag sjukt oroligt på natten, bara att veta att man måste plocka disk på morgonen gör mig less.! Så lika bra att ta det direkt :)!
Fast, det blir lika stökigt direkt på morgonen när ungarna börjar röja runt ^^!

Snart är det påsk och vi ska mysa, på torsdag ska barnen få leta påskägg och sen på fredag blir det ännu mer letande hos min mor :)!
Sen ska äldsta åka till barnens farmor och fira påsk och Vincent blir hemma med mig o fortsätter mysa :)! Om jag fick välja själv, skulle jag inte alls vela gå ut på fredagen, men man lär ju.! Inte parta, utan gå o lämna barn ;)!

Hua, om lite mer än två månader så blir Vincent ett helt år.! Snart är det alltså ett år sedan hans far kom till förlossningen mitt i krystarbetet och klippte navelsträngen, snart är det ett år sedan jag låg och hade så jäkla ont och sa att jag skulle hem och inte föda barn.! Ikväll ska det planeras kalas och midsommar.!

Längtar till alla saker vi ska göra i sommar, ska bli så himla roligt och vem vet, vi kanske drar till Finland eller något och myser med barnen :)!
PlaneraPlaneraplanera.!

Idag kom det ett brev från tingsrätten som gjorde mig så himla glad.!! Jag jubla, dansa och skrek rakt ut utav glädje.! Bara väntat o väntat på det där brevet sen i höstas och äntligen.!! :D lycklig tjej.!!

Nej, nu är det mystime.! Puss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0